دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

مزاياي شستن فرش در قاليشويي

۴۵ بازديد

 

اگرچهa3rm_4.jpg ممكن است فرش شما به تميزكاري منظمي كه ساير كفپوش ها مي طلبند نياز نداشته باشد، اما بايد هر سال تا 18 ماه يكبار به طور حرفه اي تميز شود، حتي اگر مرتباً جاروبرقي بكشيد كافي نيست. تميز كردن فرش حرفه اي باعث افزايش عمر فرش مي شود و به كيفيت بهتر هوا، كاهش آلرژي و بيماري كمك مي كند. اما آيا مي‌ توان اين كار را در خانه انجام داد؟ آيا با شستشوي فرش در خانه مي‌توان آن را به طور كامل تميز كرد؟

پاسخ ما به اين سوالات منفي است. براي آنكه فرشتان از هر نظر تميز شود شما به شستشوي فرش به صورت حرفه اي نياز داريد. پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر ساكن تهران هستيد و به دنبال بهترين قاليشويي در منطقه نياوران مي گرديد؛ قاليشويي كاردان را انتخاب كنيد. اما شستن فرش در خانه چه مشكلاتي دارد؟

اشتباهات تميز كردن فرش در منزل

سه اشتباه عمده كه در شستن فرش در منزل رخ مي‌دهد، عبارتند از:

ماندن شامپو روي فرش

اين اتفاق زماني رخ مي دهد كه يا از شامپو زيادي استفاده شود يا فرش به خوبي شسته نشده باشد. زماني كه فرشتان را در منزل مي شوييد، هر دوي اين اتفاقات عملاً اجتناب ناپذير هستند. اين بزرگترين دليلي است كه باعث مي شود حتي افراد سخت گير نيز گاهي اوقات از يك متخصص براي نظافت فرش استفاده كنند. باقي ماندن مواد شوينده در فرش آن را به يك آهنرباي خاك و آلودگي تبديل مي كند.

بيش از حد خيس شدن و نبود امكان براي خشك كردن مناسب آن

خيس شدن بيش از حد زماني اتفاق مي افتد كه مقدار زيادي آب روي فرش ريخته شده باشد. ماندن آب روي فرش و عدم خشك كردن مناسب آن، باعث تغيير رنگ در فرش مي شود. برخي از فرش ها در اثر خيس ماندن تغيير اندازه ميدهند و برخي ديگر دچار پوسيدگي مي شوند. خشك كردن فرش در خانه به دليل كمبود فضا بسيار دشوار است و احتمال ابتلا به مشكلات كپك زدگي بيشتر است.

عدم محافظت از فرش مرطوب در برابر پايه ي مبلمان

خطر ديگر تميز كردن فرش در خانه، لكه هايي است كه در اثر تماس پايه ي مبلمان با فرش هاي مرطوب ايجاد مي شود. در صورت تماس با سطح مرطوب، بسياري از مبلمان چوبي رنگ خود را به فرش پس ميدهند. در خانه هايي كه مبلمان داراي پايه ي فلزي هستند نيز احتمال زنگ زدگي وجود دارد.

افرادي كه فرششان را در منزل مي شويند به احتمال زياد با اين مشكلات روبرو مي شوند زيرا در هنگام تميز كردن، اغلب وسايل خانه را نمي توان از اتاق خارج كرد و نه تنها شستشو به طور كامل انجام نمي شود بلكه در خشك كردن آن نيز دچار مشكل مي شويد.

براي انجام هر كاري به محيط مخصوص براي انجام آن نياز است، پس بهتر است شستن فرش ها را هم به متخصصين بسپاريد تا در محيطي مخصوص به همين كار و با تجهيزات ويژه انجام شود. در قاليشويي كاردان در نياوران ما اين محيط را فراهم كرده ايم.

 

مزاياي شستن فرش در قاليشويي

قاليشويي كاردان به عنوان يكي از بهترين متخصصين قاليشويي در منطقه نياوران از روش هاي حرفه اي براي نظافت فرش استفاده مي كند. مزاياي شستن فرش در اين قاليشويي عبارتند از:

  • استفاده از تجهيزات مدرن و به روز كه نه تنها شستشوي عميق تري روي فرش انجام مي دهد، بلكه امكان آسيب به فرش را به طور كامل از بين مي برد.
  • پيش شويي فرش كه باعث حل شدن آلودگي ها و چربي ها قبل از شستشوي اصلي مي شود.
  • شستشوي اصلي با استفاده از شوينده هاي باكيفيت و مناسب با الياف فرش از ديگر ويژگي هاي بهترين قاليشويي در نياوران است. متخصصين فرش شويي مي دانند كه با توجه به ميزان آلودگي بايد از چه شوينده اي و به چه اندازه اي استفاده كرد.
  • شستشوي كامل فرش و عدم به جاي گذاشتن هر گونه ماده ي شوينده از ديگر ويژگي هاي متخصصين قاليشويي كاردان است. براي اين كار از دستگاهي با دو برس چرخنده استفاده مي شود.
  • متخصصين قاليشويي، كاملاً مي دانند كه براي هر لكه از چه شوينده اي و به چه ميزاني استفاده كنند كه نه تنها از شر لكه خلاص شويد بلكه به هيچ عنوان امكان آسيب به بافت فرش وجود نداشته باشد.

  • نظافت ضدميكروبي نيز از ديگر مزاياي شستشوي فرش در بهترين قاليشويي در نياوران است. شستشوي اصلي باعث از بين رفتن بيشتر آلودگي ها مي شود، اما از بين بردن همه ي آنها عملاً غيرممكن است. درمان ضد ميكروبي به كار گرفته شده در قاليشويي، باعث ايجاد يك محيط نامناسب براي توليد و انتشار اين ميكروب ها مي شود و به كنترل مشكلات بو، افزايش عمر مفيد فرش و تسكين قابل توجه بيماران مبتلا به آلرژي كمك مي كند.

كلام آخر

براي هر كاري متخصصي وجود دارد. گاهي افراد فكر مي كنند براي صرفه جويي در هزينه بهتر است خودشان دست به كار شوند اما به دليل نداشتن تخصص كافي، مشكلات بيشتري ايجاد مي كنند. با يك تماس ساده، مامورين قاليشويي به منزل شما آمده و فرش را تحويل مي گيرند و بعد از شستشو و از بين بردن آلودگي ها مجدداً آن را به منزل شما تحويل مي دهند.

شما مشتريان عزيز ميتوانيد با كليك بر روي شماره تماس قاليشويي ، با قاليشويي كاردان در تماس باشيد

 

منابع:

https://www.homeadvisor.com/r/carpet-cleaning-mistakes-to-avoid/

https://www.theotherplacecork.com/challenges-associated-with-carpet-cleaning/

 

 

پنل پيامك براي آژانس هاي مسافرتي و گردشگري، يك عضو جدانشدني!

۵۴ بازديد

پنل پيامك براي آژانس هاي مسافرتي و گردشگري، يك عضو جدانشدني!

jff6_z4.jpg

اگر صاحب آژانس مسافرتي هستيد بايد بدانيد كه براي جذب مشتري جديد و ارتباط با مشتري هاي قديمي داشتن پنل اس ام اس از واجبات كار شما به شمار ميرود و اگر از آن استفاده نكنيد يا به درستي استفاده نكنيد نميتوانيد با رقيبان خود رقابت كنيد. شما علاوه بر استفاده از پنل پيامكي براي آزانس مسافرتي به عنوان يك ابزار اطلاع رساني در زمينه فروش تور و پرواز، ميتوانيد بازرايابي پيامكيداشته باشيد و تبليغات خود را در طول سال با كمترين هزينه و بيشترين بازدهي انجام دهيد.

بهترين راه براي ارتباط و حفظ مشتري هاي قديمي:

اولين اقدام شما بايد ذخيره اطلاعات مشتريان سال هاي گذشته باشد، بهترين گزينه براي برنامه هاي پيش روي شما همين مشتري هاي سابق شما هستن كه اگر از شما خاطره اي خوش داشته باشند ميتوانيد با يك تخفيف خوب، آفر جديد خود را براي آنها پيامك كنيد و منتظر بازگشت آنها باشيد، فراموش نكنيد كه حتما نام مخاطب را در متن پيام خود بگنجانيد و لينك سايت يا شبكه اجتماعي خود را براي اطلاعات بيشتر در متن پيام قرار دهيد.

جذب مشتري جديد با سامانه پيامكي:

شما به عنوان يك آژانس مسافرتي براي برگزاري تورهاي مسافرتي خود بايد مشترياني رو جذب كنيد كه محل سكونت آنها با محل آژانس شما در يك استان باشد، زيرا احتمال اينكه مشتري شما مبدا تور خود را استاني ديگر در نظر بگيرد بسيار بسيار كم است! با اين تفاسير براي پيدا كردن مشتري هاي جديد براحتي ميتوانيد از پنل پيامك

كمك بگيريد و با هزينه اندك مخاطب هدف خود را جذب كنيد.براي آشنايي كامل با ارسال پيامك به استان هاي مختلف اينجا كليك كنيد.

مزيت سامانه پيامكي براي مشتريان شما:

يكي از مهم ترين ويژگي هاي پنل پيامك براي آژانس مسافرتي اين است كه لازم نيست مشتريان شما براي اطلاع از تغيير زمان پرواز يا اطلاعات مربوطه به كامپيوتر يا اينترنت دسترسي داشته باشند.

پيامك هاي ارسال شده شما از طريق پنل اس ام اس، مستقيم به دست مشتري شما خواهد رسيد و اين پيام در جاي امني از گوشي او ذخيره ميشود و ميتواند دوباره براي يادآوري به آن مراجعه كند. زماني كه مشتريان شما اطلاعات سفر خود را مانند اطلاعات پرواز، اطلاعات هتل و… را بر روي موبايل خود دريافت كنند مي توانند تجربه مسافرتي شيرين و لذت بخش با آژانس مسافرتي شما داشته باشند و با اين كار شما مجموعه اي منظم و حرفه اي در ذهن مشتري جلوه خواهيد كرد. براي موفقيت در ارتباط هاي پيامكي، فقط ارسال پيامك تبليغاتي و داشتن مشتري كافي نيست، بايد براي مشتري رضايت ايجاد شود تا منجر به وفاداري مشتري شود. ايجاد رضايت مشتري وتبديل آنها به مشتري وفادار، يكي از بهترين كانال هاي تبليغاتي است.

خدمات ويژه آژانس هاي مسافرتي با كمك سامانه پيامكي به مشتريان :

استفاده از سامانه پيامكي علاوه بر تمام مزايايي كه براي شما دارد و در ادامه خواهيم گفت، باعث صرفه جويي در انرژي كاركنان شما ميشود و ديگر نيازي نيست تا مسئولان آژانس با مشتريان تماس گرفته و آن ها را از زمان پرواز و نوع هتل و اطلاعات اين چنيني مطلع كنند.

ارسال پيام كوتاه پس از رزرو:

بعد از رزرو خدماتي كه شما ارائه ميدهيد بايد با استفاده از پيامك، مشتري را از جزئيات آن با خبر كنيد. اگر سايت داشته باشيد پنل اس ام اس مديانا از طريق وب سرويس به آن متصل ميشود و بعد از هر ثبت سفارش به صورت خودكار پيامك به دست مشتري شما خواهد رسيد.

"(نام مشتري) عزيز

رزرو بليط شما با كد تاييد 58652 با موفقيت انجام شد

براي مشاهده اطلاعات بيشتر لينك زير را كليك كنيد

يادآوري زمان و اطلاعات سفر:

قبل از شروع سفر بهترين زمان براي اين است كه نشان دهيد همه چيز تحت كنترل شماست و چيزي از قلم نيفتاده است، وقت اين است كه زمان و اطلاعات دقيق سفر يا پرواز را براي مشتري خود پيامك و در واقع يادآوري كنيد، همچنين تغييرات ناگهاني پيش آمده مثل عوض شدن هتل يا ساعت را هم ميتوانيد از اين طريق اعلام كنيد.

"(نام مشتري) عزيز

تور 3 روزه كوير مصر، حركت از تهران ميدان آرژانتين در تاريخ 09/01/99 در ساعت 06 بامداد انجام خواهد شد.

لطفا نيم ساعت زودتر از حركت در مكان حضور يابيد.

با تشكر

آژانس(نام آژانس)"

اطلاعات گردشگري در پيامك:

پنل پيامك براي آژانس مسافرتي اين مزيت را دارد كه در سفرهاي مشتريان، از شما يك همسفر و ليدر ميسازد، با دادن اطلاعاتي در رابطه با مكان هاي ديدني و تاريخچه مقصد مخاطب خود، ميتوانيد احساس خوبي به مشتريان منتقل كنيد، البته كه بايد مراقب باشيد در اين زمينه زياده روي نكنيد چون نتيجه عكس دارد. همچنين در روز آخر اقامت مسافران نيز مي توانيد زمان پرواز برگشت و تحويل هتل و هرگونه تغيير در زمان حركت را به آنها يادآوري كنيد.

"(نام مشتري) عزيزهواي كوير مصر در پاييز به نحوي است كه حتي پوشيدن يك تيشرت براي شما كافي هست البته براي روز و در شب حتما به يك ژاكت نياز پيدا خواهيد كرد، معمولا بيشتر تورهاي گردشگري در شب آتش روشن مي‌كنند و به شب نشيني كنار آتش مي‌پردازند كه بسيار لذت‌بخش است و خاطره‌اي خوش را براي شما رقم خواهم زد كه هيچوقت فراموش نخواهيد كرد.

اميدواريم خاطرات خوبي را در سفر ما با تجربه كنيد.

آژانس(نام آژانس)"

نظرسنجي از مشتريان:

بعد از اتمام سفر ميتوانيد پيامكي مبني بر رضايت و انتقاد و پيشنهاد از سفر براي مشتريان ارسال كنيد و از نظرات آنها استفاده كنيد و از آنها بخواهيد كم و كاستي ها را به اطلاع شما برسانند. هم چنين ميتوانيد در پايان سفر از آنها بخواهيد عضو باشگاه مشتريان شما شوند و از تخفيفات ويژه اي كه براي اعضاي باشگاه در نظر ميگيريد بهره مند شوند.

"(نام مشتري) عزيز

از اينكه (نام آژانس) را براي سفرخود انتخاب كرديد از شما متشكريم.

در راستاي بهبود خدمات گردشگري به شدت مشتاق نظرات شما هستيم.

در صورت تمايل با كليك بر روي لينك زير نظرتان را با ما در ميان بگذاريد.

با تشكر

آژانس(نام آژانس)"

پيامك تبريك مناسبت ها و اعلام تخفيف ها:

شما مي توانيد با ارسال پيامك تبليغاتي آژانس و دفتر گردشگري خود را به مشتريان، جهت استفاده از تور ها و تخفيف هاي ويژه و بسته هاي تور ويژه براي فصول مختلف آگاه كنيد. مشتريان قديم و جديد خود را براي شركت در اين تور ها تشويق كنيد؛ و برايشان تخفيف ويژه در نظر بگيريد.

تور 7 روزه تركيه براي مشتريان قبلي با 20 درصد تخفيف و براي مشتريان جديد با 10 درصد تخفيف ارائه مي شود.

با تشكر

آژانس(نام آژانس)"

امروزه تمامي مشاغل بايد براي برتري در كسب و كار و نگه داشتن مشتري هاي قبلي ، از پنل اس ام اس استفاده كنند و اگر از پيامك تبليغاتي استفاده نكنند به احتمال زياد مشتريان خود را از دست ميدهند.

پنل اس ام اس مديانا با برخورداري از قابليت هاي بي شماري از قبيل

ارائه خدمات ارسال و دريافت پيام كوتاه در بستر اپليكيشن ها و وبسايت ها

ارائه SLA در زمينه سرعت و كيفيت پيامدهي

ارائه تعهد محرمانگي اطلاعات (NDA)

ارائه راهكارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارائه راهكارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارسال بيش از 6 ميليون پيامك روزانه

ارائه تعرفه ارسال رقابتي و...

مي تواند آژانس گردشگري شما را براي ارائه خدمات بهتر به مسافران خود در زمينه مسافرتي و گردشگري ياري نمايد.

براي دريافت پنل پيامك مديانا كليك كنيد.

 

چگونه با ارسال اس ام اس خدمات با كيفيت تري ارائه بدهيم؟

۶۱ بازديد

چگونه با ارسال اس ام اس خدمات با كيفيت تري ارائه بدهيم؟

76t1_b6.jpg

اگر از بازاريابي پيامكي به نحوه صحيح استفاده كنيد، علاوه بر اينكه به مشتريان خود دسترسي پيدا مي كنيد، آن ها را مشتريان دائمي خود مي كنيد.

اگر شما كسب وكاري راه اندازي كرده ايد كه قصد توسعه وگسترش آن را داريد و نياز به تبليغ داريد، ما به شما پنل ارسال اس ام اس را معرفي مي كنيم.

با توسعه روز افزون تكنولوژي و رسانه هاي اجتماعي در بين افراد جامعه، ديگر به صورت معمول قادر به انجام امور جاري زندگي

خود نيستيم.

يكي از اين تكنولوژي ها سامانه پيامكي است. بهترين راه و وسيع ترين راه براي تبليغ كسب وكار هاي كوچك و بزرگ و نوپا، استفاده از پنل ارسال اس ام اس مي باشد.

اين روش با كم ترين هزينه و با سرعت بيشتر و همچنين امكان ارسال اس ام اس انبوه، شما را در رسيدن به هدف ياري مي كند.

شما مي توانيد بازدهي فعاليت هاي بازاريابي تان را  با پنل ارسال اس ام اس اندازه گيري كنيد و تأثير ارتباط با مشتريان را بررسي كنيد.

مي توانيد از طريق ماژول انتقادات و پيشنهادات،اين امكان را به مشتريان بدهيد كه نظراتشان را از طريق ارسال پيامك اعلام كنند.

اين امر باعث مي شود شما به يك پله جلوتر حركت كنيد، زيرا با انتقادات و پيشنهادات سازنده مي توانيد به مزيت رقابتي دست پيدا كنيد.

در اين سامانه ميتوانيد به جاي شماره از نام تجاري استفاده كنيد و باعث ماندگاري نام تجاري كسب و كار تاندر ذهن مشتريان خود شويد.

به همين سادگي نام برند خود را بر سر زبان ها بياوريد.

مديران و صاحبان كسب و كار چگونه از پنل ارسال اس ام اس استفاده ميكنند؟

ما هميشه به صاحبان مشاغل توصيه مي كنيم كه براي توسعه و پيشبرد اهداف خود از پنل ارسال اس ام اس استفاده كنند، در حالي كه مشتريان نيز مي توانند از مزاياي پنل ارسال اس ام اس، بهره مند شوند. چگونه؟

با دريافت پيامك، از تخفيف ها و پيشنهاد هاي اختصاصي مطلع مي شوند و با برند مورد علاقه خود راحت تر و سريعتر ارتباط برقرار مي كند و اين راهي است براي وفادار كردن مشتريان.

ما در تلاش هستيم تا با استفاده از پنل ارسال اس ام اس، فرهنگ استفاده از پيامك را در كشور توسعه دهيم، اين تلاش ما قطعاً به صاحبان كسب وكار در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتريانشان كمك قابل توجه اي خواهد كرد.

استفاده از پنل ارسال اس ام اس در موارد غير تبليغاتي

علاوه بر استفاده از پنل ارسال اس ام اس براي تبليغات، براي موارد غير تبليغاتي هم مي توان استفاده كرد براي سازمان هايي كه به دنبال ارائه خدمات هستند، مانند بيمارستان ها، نمايندگي بيمه، مراكز مذهبي و مساجد، مدارس، دانشگاه ها .

در تمامي مواردي كه نام برده شد، اكثر مشتريان دائمي هستند يا حداقل براي يك بار به اين مراكز مراجعه كرده اند.

از طريق پنل ارسال اس ام اس، اطلاعاتي در زمينه سلامت و رعايت بهداشت و يا تخفيف در ارائه خدمات، مي توانيد ارسال كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال و دريافت پيامك، بهترين بازخورد پيامك هاي ارسال شده را دريافت مي كنيد:

ارائه بخش نظر سنجي در مورد خدمات ارائه شده در بخش هاي مربوطه با پنل ارسال اس ام اس

با استفاده از سامانه پيامكي، از مشتريان خود بخواهيد كه انتقادات و پيشنهادات خود را به صورت مستقيم با مديريت يا مسئول مربوطه در ميان بگذارند.

ايجاد صندوق انتقادات و پيشنهادات هوشمند در بخش هاي مختلف بيمارستان، براي سهولت در ارسال پيامك

با كمك پنل ارسال اس ام اس اين امكان را به مشتريان خود بدهيد كه پيشنهادات و انتقادات مربوط به نحوه برخورد پرسنل بيمارستان و كادر درماني و همچنين پرسنل امور اداري را با اين روش بيان كنند.

علاوه بر اينكه مي توان به وسيله پنل ارسال اس ام اس، از نظرات مشتريان جويا شد، مي توان نظرات پرسنل و كادر اداري را در مورد رفتار ارباب رجوع نيز جويا شد.

ارسال انبوه با پنل ارسال اس ام اس چه مزايايي دارد؟

با در اختيار داشتن پنل ارسال اس ام اس مي توانيد به شماره هاي منطقه مورد نظر و يا شماره هاي شهر و استان هاي سراسر كشور پيامك ارسال كنيد.

شماره هاي همه ي شهر ها و مناطق مختلف كشور در سامانه پيامكي ثبت شده است و شما مي توانيد به راحتي به تمامي شماره ها پيامك ارسال كنيد.

سرعت بالاي ارسال پيامك يكي از مزاياي مهم  است كه كار را براي ارسال اس ام اس انبوه راحت تر مي كند.

ماندگاري پيامك در گوشي همراه  يكي از مهمترين مسايل است.

اس ام اس فضاي زيادي را احاطه نمي كند و هيچ زحمتي براي نگه داري ندارد، پس تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد، اين است كه از محتواي مناسب استفاده كنيد تا براي مخاطبان جذابيت داشته باشد.

تنوع در انتخاب مخاطب يكي از مواردي هست كه در هدفمند كردن تبليغات تاثير مثبت دارد.

با استفاده از يك سامانه پيامكي ميتوانيد مخاطبان را با دقت تفكيك كنيد.

مي توانيد با استفاده از سامانه پيامكي به تمام مناطق شهرهاي بزرگ، پيامك ارسال كنيد.

قابليت ارسال پيامك انبوه به اصناف، پزشكان، اساتيد دانشگاه، ارگان هاي دولتي، بيمارستان ها و …،

 با داشتن پيش شماره مربوط به استان يا شهر مورد نظر مي توانيد با استفاده از سامانه پيامكي، پيامك ارسال كنيد.

مي توانيد شماره هاي مخاطبان خود را در دسته بندي هاي مختلف تنظيم كنيد تا در زمان ارسال پيامك انبوه، سريعتر ارسال كنيد.

همچنين با استفاده از پنل اس ام اس مي توانيد مناسبت هاي ملي را به صورت ارسال پيامك انبوه، ارسال كنيد.

با امكانات پنل ارسال اس ام اس ما هرگز در بازاريابي خود شكست نخواهيد خورد.

اگر هنوز هم پنل ارسال اس ام اس نداريد، با توصيه هاي ما، به همراه داشتن پنل ارسال اس ام اس در كسب و كار خود فكر كنيد.

منبع: وبسايت پنل پيامك مديانا

 

باران چت|روم باران|چت روم باران

۶۸ بازديد

باران چت|روم باران|چت روم باران

روم باران چت قديمي ترين چت روم فارسي ميباشد كه توانست مخاطبان زيادي جذب كند با محيط شاد و صميمي  اصطلاح "اتاق چت" يا ، عمدتا براي توصيف هر نوع كنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي كنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح Chat room/ چت باران ميتواند به معناي هر تكنولوژي از چت آنلاين در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيكي كاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يك چت روم براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از كاربران ديگر است.

d738432_.jpeg

با عرض سلام خدمت شما بازديد كننده محترم و دوست عزيزم كه الان داري اين مطلبو ميخوني، ضمن تشكر از بازديد شما از اين صفحه وبلاگ،در اولين پست خود در اين وبلاگ درباره چت روم ها و چگونگي محيط ان ها صحبت خواهيم كرد و مطالبي چكيده و مفيد از اين موضوع را خدمت شما ارائه خواهيم داد و اميد وارم مفيد واقع بشه و استفاده كامل را ببريد چت روم به زباني ساده همانطور كه از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،كه در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند كه از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر كاربر يا بازديد كننده اي كه وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد كه، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر كاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو كنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي كه معروف به چت روم هستند،مي توان گفت كه نوعي سايت اجتماعي اند!! چت روم همانطور كه ميدانيد محيطي براي چت كردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريمدريا چت رومي قديمي با امكانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شكلك ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود كه كاربران ميگويند چرا دريا چت ؟ خوشحال ميشويم به اين سوال كه چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد در پاسخ بايد بگويم كه چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند كه به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها كمتر ميباشد به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم تهران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي كاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميكند در دوره اي كه كشور هاي غربي بنيان خانواده را با شبكه هاي ماهواره اي بهم ميريزد باراني چت روم بارون چت سعي دارد تا به بهترين نحو در انتشار فرهنگ و تمدن ايراني در چتروم را به نمايش بگذارد اما سخني از مدير ترك چت : هدف ما ارامش و ايجاد كردن محيط شاد داخل چت باران براي فارسي زبانان ميباشد كه اتاق گفتگويي براي شهر هاي مختلف گرد اوري كرديم لطفا به دوستان خود ادرس هميشگي و ثابت ما ناز چت را به دوستان خود معرفي كنين و تجربه اي جديد كسب كنيد

 

 

چرا خريد نهال گردو اين روز ها بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است ؟

۵۴ بازديد

چرا خريد نهال گردو اين روز ها بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است ؟

نهال گردو مانند هر رقم نهال ديگر ميتواند در سودهي باغ شما نقش قابل توجه اي داشته باشد اگر نهال را از نهالستاني معتبر و معتمد تهيه نماييد اين امر با سرعت بيشتري ميتواند روي دهد .درخت گردو يكي از ارقام درختي با قدمت بسيار زياد مي باشد كه از قرن ها پيش باغداران و يا حتي خانه داران به پرورش اين نهال پرداخته اند .گردو مغزي بسيار مقوي و خوشمزه و خوش عطر دارد كه اگر كودهي و ابياري درخت صحيح انجام شود مي توان به عنوان يك منبع سوداوري بسيار خوب ان را نام برد .

درختان گردو در ساليان قبل از ارتفاع بسيار زيادي برخورد دار بود ، شايد قامت آن گاها به ارتفاعي حدود 10 متر هم مي رسيد اما از باردهي نسبتا كمي برخوردار بود حال اينكه اكنون نهال هاي گردو با توجه به تغيير ژنتيك آن ها ، ارتفاعاتي كوتاه تر اما باردهي بسيار بيشتر را دارا مي باشند .نهال گردو ميتواند بسيار سوداور باشد اگر گردويي مناسب با منطقه ي خود كاشته شود .حال شايد براي شما اين پرسش پيش ايد كه چطور ميتوان از انواع گردويي كه در نهالستان ها هست ، درختي مناسب را براي پرورش انتخاب كرد .بي جهت نيست كه ميگويند سودي كه توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست ! پس توصيه ميكنيم حتما تا انتهاي اين متن همراه ما باشيد .

u9pv_b2.jpg

نهال گردويي كه مناسب ارتفاعاتي از 600 الي 1000 متر مي باشد گردو ژنوتيپ برتر :

بله اين خبري بسيار خوش است كه حتي خبرگذاري هاي از جمله تسنيم و خبرنگاران جوان هم از گفتن اين مژده جا نمانده اند ! نهال گردويي كه بسيار مناسب مناطق گرمسير مي باشد گردو ژنوتيپ برتر مي باشد .اين رقم خود گرد افشان بوده است اين به اين معناست كه نيازي به گردافشان ندارد و تنها خود آن كافي مي باشد تا به باردهي اقتصادي فوق العاده برسد . اين نژاد نهال گردو يكي از بهترين نهال هاي گردو مي باشد. اين رقم درخت گردو از مقاومت بالايي نسبت به بيماري ها و آفات برخوردار است. اين نوع رقم نهال گردو تحمل خشكي بالاتري نسبت به ساير ارقام گردو دارد.

 به همين خاطر در مناطق خشك و كم آب قابل كشت هستند. پوست ميوه اين نوع گردو نازك و كاغذي است بنابراين مغز گردو به راحتي از پوسته آن جدا مي شود. شروع باردهي اين درخت گردو از سال اول كاشت مي باشد. اين نوع درخت پايه كوتاه و چتري دارد. قيمت نهال گردو اين سبك نهال چيزي در حدود نهال هاي ارزان قيمت مي باشد .

نهال گردويي كه مناسب ارتفاعاتي از 1000 الي 1500 متر مي باشد گردو چندلر :

اين رقم نهال گردو فكر ميكنم نيازي به معرفي ندارد ! يك رقم گردويي بسيار پر فروش و تجاري كه منشا و منبع ان كشور آمريكا مي باشد .اين نهال گردو اغلب در مناطقي با اب و هواي متعادل مورد كاشت قرار ميگيرد / گردوي چندلر پيوندي مي باشد و يكي از انواع نهال گردوي پر بار محسوب مي شود .از اين نهال هم ميتوان به عنوان نهالي گران قيمت اما به صرفه نام برد . اين رقم نهال گردو جزء معروف ترين و پركشت ترين ارقام نهال گردو در جهان به حساب مي آيد. كيفيت مغز گردوي اين رقم درخت گردو بسيار بالا است و شفافيت بخصوصي دارد. اين رقم گردو مقاومت بسيار بالايي نسبت به آفات و سرما دارد. اين نهال مناسب آب و هواي نسبتا متعادل و خشك مي باشد . درخت اين نوع رقم گردو به صورت نيمه راست رشد مي كند.

 مي توان گفت نهال گردو چندلر يك رقم بسيار اميد بخش تجاري به حساب مي آيد. ساختار ميوه اين نوع رقم درشت و به همراه پوسته كاغذي است. باردهي اين نوع نهال گردو بسيار بالا مي باشد چيزي در حدود هر درخت بالغ تا 70 كيلو مي باشد. قيمت نهال گردو اين رقم نهال چيزي در حدود نهال هاي متوسط قرار دارد .

نهال گردويي كه مناسب ارتفاعاتي از 1500 الي 2200 متر مي باشد گردو فرنور :

 شايد اگر تا چندين سال پيش از شما كه در مناطقي با ارتفاع زياد اين سوال را ميپرسيدند كه چرا از بين ارقام نهال گردو يك رقم گردو را نميكاريد شما ميگفتيد : برادر شما بيا يك رقم از انواع نهال گردو كه مناسبه كاشت باشه رو بگو بعد بيا بگو چرا ما اقدام به خريد نهال گردو نميكنيم ! بله اين پاسخ شما در سالهاي قبل بوده است اما به لطف كشور فرانسه سالهاست با اين چالش خداحافظي كرده ايم .خوشبخاتانه اين رقم گردو با توجه به اينكه پايه بذري مي باشد اما از سال اول باردهي خود را اغاز ميكند تا لقب هم ارزان ترين نهال و هم جز ارقام پر بار درخت گردو را يدك بكشد . اين رقم نهال گردو يكي از جديدترين درختان تجاري است كه از كيفيت بسيار بالايي برخوردار مي باشد. توصيه مي شود اين نوع رقم نهال گردو در مناطق سردسير و ارتفاعات بالاتر از 1500 تا 2200 متر از سطح دريا كشت شود.

 ميوه اين نوع رقم گرد است و پوست كاغذي نازكي دارد، به طوريكه پوسته آن با دست و به راحتي قابل كنده شدن است. مقاومت اين نژاد گردو در برابر سرما، كرم سيب و ساير بيماري ها بسيار بالا مي باشد. رنگ مغز گردو اين نوع رقم روشن است. اين رقم نهال گردو از عمر اقتصادي بيش از 100 سال برخوردار مي باشد. قيمت اين نهال گردو امريكايي چيزي در حدود ارقام متوسط تا نسبتا بالا مي باشد .

شما ميتوانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص خريد نهال گردو : goldnahal.ir مراجعه نماييد .