سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

كارايي هاي حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده

۱۹ بازديد

كارايي هاي حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده

زماني كه صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فكر هستند كه حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين كه در ساختمان هاي امروزه، امنيت و ايمني مقوله اي است كه حرف اول را مي زند، ميتوان گفت كه نصب حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد به آن دقت كنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب كنيد. زماني كه شما ميخواهيد يك خانه را اجاره كنيد و يا بخريد، بايد به امنيت و ايمني درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت و ايمني يكي از مهم ترين بخش هاييست كه براي زندگي در يك ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما كمك خواهد كرد.

نصب حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده

با تمامي حرف هايي كه گفته شد، باز هم عده اي تصور مي كنند كه نصب حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده تنها براي درب ها و همچنين خانه هايي كاربرد خواهد داشت كه قديمي تر هستند و درب ها و پنجره هاي امروزي كه تمام هوشمند ساخته مي شوند ديگر نيازي به اين نوع حفاظ ها ندارند. لازم نيست براي شما يادآوري كنيم كه هرچقدر هم تكنولوژي رو به پيشرفت باشد راه هايي كه براي شكستن آن به وجود خواهد آمد نيز بيشتر خواهد شد. در اين حال بهترين كاري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه اين تفكرات را دور بريزيد و به دنبال يك حفاظ محكم براي خانه خود باشيد.

گذاشتن حفاظ پنجره مدرن آهني چه مزيتي دارد؟

يكي از نكاتي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه نصب حفاظ پنجره مدرن آهني علاوه بر اينكه به شما كمك مي كند امنيت خانه و ساختمان تان بيشتر شود، باعث افزايش زيبايي نماي ساختمان شما هم خواهد شد. اينطور نيست كه تمامي نرده هايي كه شما از آنها استفاده مي كنيد تنها شكل آهني داشته باشند بلكه ميتوانيد با استفاده از انواع مختلف حفاظ پنجره مدرن آهني زيبايي را نيز براي ساختمان خود به ارمغان بياوريد. در اين حال، تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه نمونه هاي موجود را بررسي كنيد.

اگر شما از حفاظ پنجره مدرن آهني استفاده كنيد در واقع از ورود سارقان به محل سكونت خود جلوگيري خواهيد كرد و همچنين از قاب و شيشه پنجره خود نيز حفاظت مي كند. شايد تصور شما اين باشد كه محل سكونت و زندگي شما شرايط خاصي دارد كه نياز داريد از پنجره هاي ضد سرقت استفاده كنيد. در اين حال نصب حفاظ پنجره مدرن آهني استيل ميتواند به شما در برقراري امنيت محل زندگيتان كمك كند.

حفاظ پنجره مدرن آهني آهني

يكي از انواع حفاظ هاي پنجره، حفاظ آهني است كه مقاومت بسيار زيادي دارد و در شكل ها و اندازه هاي مختلفي توليد مي شود. اين نوع حفاظ ها اما در شرايط آب و هوايي مختلف مانند باران هاي زياد ممكن است كه رنگ و همچنين ظاهر خود را تغيير دهند. شما به همين دليل هم نيازمند هستيد كه مراقبت و توجه هميشگي نسبت به آن ها داشته باشيد.

مزاياي حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك

كيفيت حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم كه استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما كاربردي باشد. البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد. همانطور كه در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده كنيد. در اين بين حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك نيز براي شما همين كار را خواهد كرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

طراحي هاي حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك چگونه است؟

نكته اي كه در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است كه عده بسياري معمولا به جاي اينكه از نرده فرفورژه استفاده كنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند. ميتوان گفت كه برخي از اين افراد اينطور بيان مي كنند كه نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

https://www.gatesofantares.com/activity/p/947011/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_9d55b38c83c94e2f87c140adea6acea1/comments

http://drpetepublishing.com/activity/p/726119/

https://www.pearltrees.com/nademkhan22#item380263919

https://cinecrowd.com/en/node/1114?page=73#comment-447930

http://beta.lekhafoods.com/speciality/pizza/tuscana-pizza-margherita.aspx

http://www.unionbaygroup.com/blog/union-bay-group-blog/post/amazon-creates-online-showcase-for-kickstarter-crowdfunded-products

http://www.clubwww1.com/dating/member/blog_post_view.php?postId=37

https://mozaikv3.cc.itu.edu.tr/haberler/2018/05/04/hatice-غير مجاز مي باشدe-hocamizin-i-nsan-robot-etkilesimi-konusundaki-tedx-konusmasi

http://archives.lametropole.com/article/bouffe/vins/des-bordeaux-de-r%C3%AAve

زمان سقوط آسانسور چه بايد كرد؟

۲۷ بازديد

با پيشرفت علم و تكنولوژي وسايل مكانيكي و به دنبال آن استفاده افراد از اين وسايل افزايش يافته است اما همواره ترس از نقص در سيستم هاي مكانيكي و ايجاد حادثه با افراد همراه بوده است.اين در حالي است كه بيشتر حوادث بزرگ بر اثر اهميت ندادن به سرويس آسانسور و يا خطاي انساني اتفاق افتاده است. با آسانسور مانا همراه باشيد تا بيشتر در اين زمينه صحبت كنيم.

ترس از سقوط آسانسور

ترس از گير كردن در آسانسور و يا سقوط آسانسور همواره ذهن افراد را درگير مي كند، كه بر اساس آمار هاي سالانه، آسانسور ها 80 ميليارد بار جا به جا مي شوند و افراد را با خود جا به جا مي كنند اين در حالي است كه سالانه تنها 27 نفر جان خودر را در حوادث آسانسور از دست مي دهند.

پس شانس مردن در حوادث آسانسور 0.00000015 درصد است اين ميزان 16 برابر كم تر از مرگ ناشي از سقوط از پله ها و 15 برابر كم تر از خطر استفاده از پله برقي است. نصب آسانسور  https://asansormana.com/   به طور استاندارد داراي سري ايمني مي باشند كه از اتفاق افتادن هر حادثه آسانسور جلوگير مي كند.

زمان سقوط آسانسور چه بايد كرد؟

بعضي از افراد معتقد ند كه اگر زمان سقوط آسانسور شروع به بالا و پايين پريدن كنند در زمان برخورد آسانسور با زمين در هوا معلق بوده و اين كار باعث جلوگيري از آسيب هاي ناشي از بررخورد كابين آسانسور با زمين مي شود، اما اين فكر بسيار غلط است، چون در زمان سقوط آسانسور شما زمان دقيق برخورد كابين آسانسور با زمين را نمي دانيد، كه كمي قبل از برخورد آسانسور با زمين به هوا بپريد همينطور وقتي شما به هوا مي پريد ديگر تعادلي در فرود خود نداشته و امكان دارد سر شما به سقف كابين آسانسور برخورد كند و يا زمان فرود با سر فرود بياييد.

بالا و پايين پريدن در زمان سقوط آسانسور به مراتب بهتر و خطر آن 10 برابر كم تر از آن است كه شما در زمان سقوط آسانسور ثابت بايستيد و كاري انجام ندهيد، ثابت ايستادن شما باعث مي شود كه همه فشار ناشي از برخورد كابين آسانسور با زمين از طريق پا به بدن شما وارد شده و در آخر صدمات جبران ناپذير به شما وارد مي شود.

در زمان سقوط آسانسور چه بايد كرد تا كم ترين آسيب به ما وارد شود؟

بر اساس گفته هاي پژوهشگران دانشگاه ام اي تي اگر مي خواهيم شانس خود را براي آسيب نديدن در حوادث سقوط آسانسور بالا ببريم بايد در زمان سقوط آسانسور به پشت كف آسانسور دراز كشيده و يك دست اجسام نرمي كه همراه داريم مثل كيف يا كت را زير سر گذاشته تا از وارد شدن ضربه به سر جلوگيري كنيم و دست ديگر را روي صورت قرار داده تا اگر قطعاتي از كابين آسانسور سقوط كرد با صورت شما برخورد نكند، دراز كشيدن شما كف كابين آسانسور باعث مي شود كه فشار ناشي از برخورد كابين آسانسور با زمين به طور متوازن در همه بدن شما پخش شده و از آسيب ديدن اعضاي بدن شما جلوگيري شود.

در سال 1945 يك هواپيما با ساختمان امپاير استيت برخورد كرد و انفجار باعث پاره شده كابل هاي آسانسور و در آخر سقوط آسانسور شد، به طرز معجزه آسايي تنها مسافر آسانسور كه يك خانم بود با خوابين از پشت كف كابين آسانسور از سقوط آسانسورر از 75 طبقه جان سالم به در برد.

اگر در زمان سقوط آسانسور در كابين آسانسور تنها نبوديم چه بايد كرد؟

راه حل دراز كشيدن در كف كابين آسانسور در زمان سقوط آسانسور زماني عملي است كه شما در آسانسور تنها باشيد و در كابين آسانسور فضايي كافي وجود داشته باشد حال اگر در كابين آسانسور تنها نبوديد چه بايد كرد؟ شما بايد كف زمين بنشينيد و همه وسايل نرمي كه همراه داريد را زير خود قرار دهيد و ديگر افراد حاضر را تشويق كنيد تا با شما همراه شوند، در كل بايد گفت در زمان سقوط آسانسور شما بايد همه تلاش خود را انجام دهيد تا سطح تماس بدن خود با كف كابين آسانسور را افزايش دهيد.

آيا زمان كافي براي انجام دادن اين اقدامات زمان سقوط آسانسور وجود دارد؟

همانطور كه قبلا هم اشاره شده قطعات زيادي در آسانسور براي پيشگيري از سقوط در آسانسور هاي استاندارد تعبيه شده است و مي توان گفت احتمال سقوط يك آسانسور استاندارد كه به طور مرتب مورد سرويس و نگهداري آسانسور ماهانه قرار مي گيرد صفر است و فقط در صورتي يك آسانسور سقوط مي كند كه همه اين قطعات از كار افتاده باشند.

براي مثال مي توان گفت اگر همه كابل هاي آسانسور پاره شوند پاراشوت از سقوط آسانسور جلوگيري مي كند، حال اگر زماني آسانسوري سقوط كند مدت زماني طول مي كشد تا همه قطعات سري ايمني از كار بيافتد و شما در اين مدت زمان مي توانيد همه اقدامات ذكر شده را انجام دهيد.

منبع :  https://asansormana.com/

نصب دوربين مداربسته در پاركينگ هاي عمومي

۲۷ بازديد

نصب دوربين مداربسته در پاركينگ هاي عمومي

 

هدف اصلي يك سيستم  دوربين مداربسته  در كسب و كار ها، بهبود كيفيت خدمات و امنيت و جلوگيري از سرقت و ساير جرايم است. البته كه دوربين ها نمي توانند از وقوع جرايم جلوگيري كنند، اما مي توانند به عنوان يك عامل بازدارنده عمل كنند كه منجر به كاهش فعاليت نرخ جرم در ناحيه تحت نظارت مي شود. به همين دليل است كه در تمامي مراكز عمومي اعم از فروشگاه ها، بيمارستان ها، ادارات، سازمان ها و ارگان هاي دولتي، پاركينگ هاي بزرگ و عمومي براي حفظ امنيت افراد و اموال آنها ضروري است تا از دوربين مداربسته استفاده گردد.
سيستم هاي مداربسته جديد داراي قابليت هاي فراواني هستند علي الخصوص كه از تكنولوژي هوشمند نيز بهره مي برند و به همين دليل به راحتي مي توانند پاسخگوي نيازهاي امنيتي و نظارتي در اماكن مختلف باشند. اين دوربين ها مجهز به نرم افزارهاي مديريتي قدرتمندي هستند كه از انواع قابليت هاي تصويري اعم از شمارش افراد، تشخيص نفوذ، تشخيص پلاك و ... پشتيباني مي كند. در اين مطلب قصد داريم از مزايا و لزوم وجود سيستم هاي نظارتي و حفاظتي در پاركينگ هاي بزرگ و عمومي صحبت كنيم زيرا تردد بالاي وسايل نقليه و افراد در اين مكان ها منجر به افزايش پتانسيل جرم خيزي در اين مناطق مي گردد.

 

مزاياي  نصب دوربين مدار بسته  در پاركينگ

1. شناسايي سارقين: سارقين به راحتي مي توانند در بخش هاي مختلف پاركينگ پنهان شوند. شما مي توانيد پتانسيل وقوع سرقت را با مانيتورينگ محل از طريق سيستم مداربسته خود كاهش دهيد و شواهد را ثبت كنيد.
2.
جلوگيري از سرقت خودروها: پاركينگ ها مانند يك معدن طلا براي سارقين هستند. علاوه بر سرقت خودرو لوازم موجود در اتومبيل ها نيز در معرض خطر مي باشند. شما مي توانيد با تجهيز پاركينگ توسط سيستم مداربسته احساس امنيت را براي مشتريان خود هنگامي كه از اتومبيل خود دور هستند فرآهم كنيد.
3.
تشخيص دستكاري دوربين توسط خرابكاران: هنگامي كه دوربين توسط افراد خرابكار مورد دستكاري(مانند تغيير زاويه ديد، فوكوس و پوشاندن لنز با پارچه يا اسپري، دوربين با استفاده از قابليت ضد دستكاري (Tampering Detection) خود مي تواند با فعال كردن سيستم آلارم فرد خاطي را شناسايي كند.
پاركينگ هاي عمومي عمدتا به دو بخش داخلي كه شامل ساختمان پاركينگ و فضاي بيروني آن است تقسيم مي گردند. كه هر دو فضا نيز نيازمند نظارت و رسيدگي هستند. حتي بخش بيروني نيز از اهميت زيادي برخوردار است زيرا در بسياري از پاركينگ ها فضاي بيروني نيز مورد استفاده براي پارك خودروها قرار مي گيرد. به همين جهت نيز به شرح سازوكار يك سيستم مداربسته در هر دو بخش مي پردازيم:

فضاي داخلي پاركينگ

ساختان اصلي يك پاركينگ بزرگ مهم ترين بخش آن است زيرا در يك فضاي سر بسته قرار دارد كه ممكن است از روشنايي خوبي نيز برخوردار نباشد. همچنين كنترل و مديريت آن در هنگام بروز احتمالي جرم و يا تصادفات سخت تر از يك محيط روباز است. در زير به برخي از راهكار هاي موثر براي رفع مشكلات اينچنيني اشاره نموده ايم       هايك ويژن

 

  • استفاده از دوربين هاي چند سنسوره:

يكي از راهكارهاي جالب استفاده از دوربين هاي چند سنسوره پانوراميك است اين دوربين ها با داشتن 4 تا 8 عدد سنسور مي توانند تصاويري پانوراميك با زواياي 180 يا 360 درجه از محيط به دست دهند و فضاي بزرگي از محيط را پوشش دهند. از جمله شرك هاي توليد كننده اين نوع دوربين ها مي توان به شركت هايك ويژن اشاره نمود.

  • استفاده از دوربين هاي مخصوص شب:

فضاي داخلي پاركينگ ها معمولا از روشنايي مناسبي برخوردار نيست و در تاريكي ديد مناسبي نخواهيد داشت. اما براي حل اين مشكل مي توانيد از دوربين هايي كه براي نور بسيار كم ساخته شده اند استفاده كنيد طراحي اين دوربين ها به نحوي است كه در كمترين روشنايي نيز تصاوير واضح و با كيفيتي ارائه مي كنند. از اين دست از دوربين ها مي توان به دوربين هاي دارك فايتر هايك ويژن اشاره نمود.

ايستگاه هاي كنترل عبور و مرور خودروها

همانطور كه مي دانيد در ابتداي ورودي و خروجي هر پاركينگي ايستگاه هايي قرار گرفته كه خودروها پس از يك ايست كوتاه در آنها و پرداخت وجه به مسير خود ادامه مي دهند. اين مكان ها به دليل ايجاد ترافيك در تردد خودروها از اهميت بالايي برخورداراند. در زير به راهكار مهمي نيز براي اين نقاط اشاره شده است:

  • استفاده از دوربين هاي شمارشگر:اصطلاحا به دوربين هايي كه توانايي شمارش و تشخيص پلاك خودرو ها را دارند دوربين هاي مداربسته ANPR گفته مي شود. با وجود اين دوربين در ايستگاه هاي پرداخت وجه به راحتي مي توان از تعداد و مشخصات پلاك هر خودرويي كه وارد پاركينگ مي گردد مطلع شد.
  • استفاده از دوربين هاي WDR دار: درب هاي ورودي و خروجي اغلب در معرض تابش مستقيم نور افتاب هستند همين امر منجر مي شود تا تصاوير كيفيت خوبي نداشته باشند اما با استفاده از همچنين تا حد زيادي اين مشكل برطرف مي گردد. براي آشنايي بيشتر با اين قابليت مي توانيد به اين مقاله رجوع كنيد.
  • نمايشگرهاي LED:اگر قصد داريد تا يك سيستم كاملا مكانيزه در پاركينگ داشته باشيد مي توانيد از نمايشگر هايي كه تعداد پاركينگ هاي خالي و ممحل دقيق آنها را نمايش مي دهند استفاده نمائيد.

 

كنترل محيط اطراف پاركينگ

محيط بيروني پاركينگ نيز به بخش هاي مختلفي تقسيم مي گردد كه هر كدام به صورت جداگانه بايد با راهكارهاي مناسب تجهيز گردند. به طور كلي براي مديريت و مانيتورينگ فضاي بيروني از دوربين هاي اسپيددام يا گردان استفاده مي گردد. براي مثال دوربين PTZ دارك فايتر هايك ويژن گزينه مناسبي براي اين مكان است. اين دوربين 2 مگاپيكسلي Full HD با زوم اپتيكال 23x است. همچنين داراي قابليت تعقيب هوشمند است كه مي تواند سوژه هاي متعددي را رديابي كند.

اتاق هاي نگهباني

اتاق هاي نگهباني يا حراست در مجموعه هاي بزرگ از اهميت زيادي برخوردار اند زيرا تمامي وقايع مهم از اين قسمت كنترل و نظارت مي گردند. براي اين قسمت مي توان از انواع مختلفي از دوربين ها استفاده نمود. اما دوربين هاي Fish-eye با تصاوير 180 درجه مي توانند گزينه مناسبي براي اين مكان ها باشند.

مركز مديريت

مهم ترين قسمت در يك سيستم مداربسته مركز مديريت اطلاعات آن است زيرا دسترسي به آن مساوي است با نفوذ به هسته اصلي اطلاعات يك سيستم مداربسته. به همين دليل انتخاب مكان مناسب براي اين قسمت كه دور از دسترس افراد باشد از اهميت بالايي برخوردار است.

 

 

 

پروسه نوردهي در دوربين مداربسته

 

در ايجاد يك تصوير با كيفيت، نور مهم ترين عامل است، نور تنها چيزي است كه دوربين احساس مي كند. زاويه اي كه نور به سوژه مي تابد نيز تأثير زيادي بر جلوه عكس مي گذارد. دوربين دقيقاً مشابه آنچه كه ما مشاهده مي كنيم را نمي بيند. چشم نه تنها با نور محيط تطبيق مي يابند، بلكه مي تواند نواحي تاريك و روشن موجود در يك صحنه را با وضوح نبستاً مشابهي ببيند. يك دوربين نمي تواند چنين كاري انجام دهد. اگر منبع نور فقط بالا يا پشت دوربين باشد ديد تك بعدي دوربين سوژه را به صورت تك بعدي نشان مي دهد. بنابراين براي نشان دادن پستي و بلندي جسم زاويه تابش نور مهم مي باشد و تركيب نور و سايه مي تواند حالت عكس را تغيير دهد.

 

معمول آن است كه نور به اندازه اي باشد كه هم روشنايي هاي عكس و هم سايه هاي آن از جزئيات برخوردار باشند. نه آنقدر زياد كه آنچه روشن است جزئياتش معلوم نشود و نه آنقدر كم كه آنچه در سايه قرار دارد يكپارچه سياه به نظر آيد.

عمليات نوردهي در واقع كنترل نوري است كه داخل دوربين مي شود. در دوربين هاي ديجيتال، نور پس از عبور از لنز به حسگر نور برخورد كرده و حسگر با انجام عملياتي خاص، با توجه به نوع CCD يا COMS، عمليات تبديل نور به توان الكتريكي را انجام مي دهد. پس از پردازش تصوير در پردازشگر، تصوير جهت ضبط و پخش آماده مي شود. عمليات تنظيم و كنترل نور ورودي به دوربين و هدايت آن به حسگر، تأثير به سزايي در كيفيت تصوير خواهد داشت كه نوردهي ناميده مي شود.

موفقيت عمليات نوردهي به تنظيم پارامترهاي حساسيت حسگر، درج? ديافراگم و سرعت شاتر بستگي دارد. كلمه شاتر از نظر معنا به معني مسدود كننده و كلم? ديافراگم به معني ميان پرده است. بسياري مي پندارند كه شاتر و ديافراگم يكي هستند اما چنين نيست. در لنزهايي كه در آن از فن آوري پيچيده اي استفاده شده است، گاهي ديافراگم در لابه لاي عدسي ها قرار مي گيرد، اما به طور كلي شاتر در درون دوربين و ديافراگم و عدسي ها در درون لنز قرار دارند.

در شكل زير به خوبي عمليات نوردهي را شبيه سازي كرده است. در اين شكل، پيچ شير آب نقش شاتر دوربين را بازي مي كند كه باز شدن شير و ورود آب به داخل سطل، معادل باز شدن ديافراگم لنز دوربين و ورود و انعكاس نور به داخل دوربين و برخورد آن به حسگر است. ميزان باز شدن ديافراگم است كه اجاز? عبور نور (آب) بيش تر يا كم تر را مي دهد. بزرگي يا كوچكي سطل زير شير، در نقش حساسيت حسگر دوربين است و مقدار آب جمع شده، در واقع بيانگر ميزان نوردهي يا جمع آوري نور است.

 

 

 

 

هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است يا مستاجر؟

۲۴ بازديد

ساختمان نشين شدن نياز به تغير سبك زندگي و تغير عادت هاي قديمي دارد به همين خاطر قوانين براي ساختمان نشيني وضع و افراد ملزم به انجام آن شدند تا بتوانند در كنار يكديگر زندگي آرام تري داشته باشند و با همسايگان خود به مشكل بر نخورند.

اين قوانين شامل رعايت حق همسايگان، رعايت نظافت ساختمان، پرداخت شارژ ساختمان و… است؛ در اين ميان همواره بر سر پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور و هزينه تعمير آسانسور ميان ساكنين اختلافات وجود داشته است. در اين مقاله مي خواهيم به اين موضوع مي پردازيم كه آيا هزينه تعمير آسانسور مستاجر بر عهده خود مستاجر است يا بايد توسط صاحب خانه پرداخت شود؟ آسانسور مانا قصد دارد به اين مقوله بپردازد.

طبق قوانين موجود در اين زمينه پرداخت هزينه هاي تعميري يا ديگر هزينه ها بر طبق يكسري تقسيم بندي هايي انجام مي شود كه قانون در اين مورد به صورت واضح توضيح داده است. در همه ساختمان ها بعضي هزينه هاي جاري مثل پول آب، گاز در صورت مشاع بودن، هزينه برق مشاع، حقوق و حق الزحمه سرايدار، هزينه نظافت مشاعات ساختمان، هزينه سرويس و نگهداري آسانسور و… وجود دارد كه براي پرداخت اين هزينه ها مبلغي به عنوان شارژ ساختمان تعيين مي شود كه همه ساكنين ملزم به پرداخت آن مي باشند.

در زمان اجاره ملك، مستاجر از همه امكانات ساختمان در زمان اجاره استفاده مي كند و پرداخت شارژ ساختمان كه شامل هزينه سرويس و نگهداري آسانسور هم است برعهده مستاجرين است.

علت خرابي آسانسور چيست؟

آسانسور كه دستگاهي داراي سير تكاملي و تاريخچه جالب است، تنها يك جعبه نيست. اگر آن را بيش از يك جعبه مي دانيد و كنجكاو هستيد كه بخش هاي اصلي و تشكيل دهنده يك آسانسور چيست و چگونه كار مي كند، بايد نگاهي به موارد زير بياندازيد. بخش هاي اصلي آن عبارت هستند از:

  •  يك يا چند كابين (همان جعبه هاي فلزي) كه ما را پايين و بالا مي برند؛
  • وزنه هاي متعادل كننده اين كابين ها؛
  • يك موتور الكتريكي كه كابين ها را بالا و پايين مي كشند و شامل يك سيستم ترمز مي باشند؛
  • يك سيستم مشتمل از كابل هاي فلزي قوي و قرقره هايي كه ميان كابل ها و موتور ها حركت مي كنند؛
  • سيستم هاي امنيتي گوناگون كه درصورت خرابي يك كابل مسافران را حفظ مي كنند؛
  • و يك سيستم كنترل الكترونيكي كه كابين ها را برحسب يك الگوريتم آسانسور به طبقات درست هدايت مي كند (البته در ساختمان هاي بزرگ)؛ به اين ترتيب مي توان اطمينان داشت كه افراد با سرعت و به راحتي، به مقصد مورد نظرشان مي رسند.
  • اين مورد آخر خصوصا براي آسمان خراش ها در ساعات اوج استفاده بسيار حايز اهميت است. سيستم هاي هوشمند و امروزي طوري طراحي مي شوند كه در ابتداي روز بيشتر افراد را بالا ببرند و در آخر روز بيشتر به پايين بياورند.

آيا ساكنين طبقه همكف و اول بايد هزينه سرويس و نگهداري آسانسور را بپردازند؟

با بالا رفتن بعضي از هزينه ها در مورد سرويس آسانسور در بسياري از مجتمع هاي مسكوني، ساكنين طبقه همكف و اول بر سر پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور اختلاف دارند و بر اين اعتقاداند كه به علت استفاده كم و يا استفاده نكردن آن ها از آسانسور نبايد هزينه سرويس و نگهداري آسانسور   https://asansormana.com/    را بپردازند.
اما طبق ماده 23 قانون تملك ساختمان ها در مورد قوانين استفاده از آسانسور، اعتراض ساكنين طبقه همكف و اول مبني بر عدم پرداخت هزينه هاي مربوط به علت استفاده نكردن از آن، قابل پذيرش نيست و همه ساكنين ملزم به پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور مي باشند حتي واحد هايي كه در بيشتر ايام سال خالي و بلا استفاده مي باشند ملزم به پرداخت شارژ آسانسور و در آخر هزينه سرويس و نگهداري آسانسور مي باشند.

در مورد هزينه هاي جاري و جزئي كه يك مجتمع مسكوني مي تواند داشته باشد صحبت كرديم و دريافتيم كه شارژ ساختمان هزينه سرويس و نگهداري آسانسور را هم شامل مي شود و بايد مستاجر به صورت ماهانه آن را پرداخت كند. حال در مورد هزينه هاي كلي و اساسي صحبت مي كنيم كه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر هم شامل آن مي شود.

پرداخت هزينه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر بر عهده كيست؟

همه قطعات مكانيكي و غير مكانيكي كه در آسانسور استفاده شده با گذشت زمان و استفاده مستمر از آن دچار فرسودگي مي شود و آن كارايي كه سابق داشت را ديگر ندارد. آسانسور حتي با وجود استفاده از خدمات سرويس و نگهداري حرفه اي و منظم، قطعات آسانسور دچار فرسودگي شده و نياز به تعمير و يا تعويض پيدا مي كنند، كه هزينه تعمير آسانسور ميان همه ساكنين ساختمان تقسيم مي شود؛ حال اين سوال ايجاد مي شود كه آيا پرداخت هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است يا مستاجر؟

از آن جا كه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر جز تعمير كلي و اساسي ساختمان به حساب مي آيد پس در مورد پرداخت اين هزينه ها مسئوليتي متوجه مستاجر نيست. به عبارتي بايد درباره اين از سوالات پاسخ داد كه تعمير و تعويض قطعات مهم و اساسي آسانسور باعث افزايش ارزش آسانسور و در آخر افزايش ارزش ملك مي شود پس پرداخت هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است.

همينطور هزينه هاي مربوط به تزئنات داخلي كابين آسانسور و بازسازي آسانسور برعهده مالك است. اشاره كنيم كه اگر خسارت بر آسانسور وارد شود كه به علت بي توجهي مستاجر و يا بستگان ايشان ايجاد شده باشد نه تنها پرداخت هزينه بر عهده مالك نيس بلكه مستاجر بايد خسارت كامل تعمير و يا تعويض قطعه معيوب را بپردازد. 

منبع : https://asansormana.com/

 

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

۲۶ بازديد

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

 

سايبان ها لوازم جانبي عالي براي افزايش سايه و راحتي در داخل و خارج از محل سكونت هستند. به عنوان مثال ، سايبان هاي نصب شده بر روي پنجره ها و درهاي شيشه اي كشويي از فيلتر شدن نور خورشيد در شيشه جلوگيري مي كند. اين به جلوگيري از آسيب ناشي از نور خورشيد به كف و مبلمان كمك مي كند و همچنين انتقال حرارت از اشعه خورشيد را محدود مي كند و دماي داخلي خانه شما را بدون كار اضافي از سيستم تهويه مطبوع ثابت نگه مي دارد. بر اساس همان اصل ، سايبان هايي كه در فضاي باز مانند حياط يا عرشه استخر نصب مي شوند ، از قرار گرفتن بيش از حد در معرض آثار مخرب اشعه ماوراء بنفش خورشيد براي افراد و مبلمان زير آن جلوگيري مي كند. اين امر به نوبه خود شما را در بيرون از خانه سردتر نگه مي دارد و مبلمان فضاي باز شما را در وضعيت بهتري نگه مي دارد.

 

انواع مختلفي از سايبان وجود دارد كه مي توانيد بر روي ملك شما نصب كنيد ، مانند:

http://bamanbash7.parsiblog.com/Posts/186/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%8a+%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9+%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%a8%d8%a7%d9%86+%d9%88+%d9%82%d9%8a%d9%85%d8%aa+%d8%a2%d9%86/

    ثابت يا ثابت - اين نوع سايبان معمولاً به طور دائمي به ديوار خانه متصل مي شود و نمي تواند حركت كند.

    قابل جمع شدن - اين نوع سايبان را مي توان به ديوار خانه وصل كرد ، اما مي توان آن را با استفاده از يك ميل لنگ دستي يا يك كنترل موتوري گسترش داد يا جمع كرد و به كاربر اين امكان را مي دهد كه ميزان سايه زير آن ايجاد شود.

    مستقل - اين نوع سايبان نيز قابل جمع شدن است ، اما به جاي اينكه به ديوار متصل شود ، ساختار سايه خاص خود است كه مي تواند در هر نقطه از يك ملك قرار گيرد.

    روكش سايبان - اين نوع سايبان بر روي يك ساختار موجود مانند كلاه فرنگي نصب مي شود. مي تواند ثابت يا جمع شود.

 

اگر مي خواهيد گزينه هاي مختلف سايبان براي خانه خود را كشف كنيد ، به   https://sayehban.co/   مراجعه كنيد. ما در ايجاد سايبان سفارشي براي مشتريان خود تخصص داريم و اطمينان حاصل مي كنيم كه آنها راه حل مناسب سايه را براي نيازهاي سبك زندگي و ترجيحات زيبايي شناختي خود دريافت مي كنند. سايبان ما مي تواند متناسب با ابعاد دقيق شما تعيين شود و در رنگ ها و الگوهاي متعدد موجود است كه مطمئناً نماي بيروني خانه و سليقه شخصي شما را تكميل مي كند.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد سايبان هاي سفارشي كه مي توانيم براي خانه شما ايجاد كنيم ، امروز با سايت سايبان برقي منصف     https://sayehban.co/         با ما تماس بگيريد.  

منبع  :   سايبان برقي منصف

http://naranji5.blogtez.com/post62.php

http://khoshmazeh.famblog.ir/post/155

 

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/863687/

https://checkpointforarts.com/activity/p/622706/

https://kason97179866.wordpress.com/2021/08/10/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%ba%d8%a7%d8%b2%d9%87/

https://ello.co/jackkhan331/post/dwyhutu-uevnlgzenvpmvw

https://vvfit.com/activity/p/1253025/

https://edukite.org/activity/p/1507275/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/430188/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/738441/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_22c5bd4c40a045ec840e2a31ba9f386b/comments

http://coinwatchers.com/forums/p/289719/

 

 

 

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ايران

۳۰ بازديد

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/03/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%DA%A9%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%85.jpg

كليد و پريز مدل ايران يكي از پرطرفدارترين و پرفروش‌ترين مدل‌هاي كليد پريز توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشدكليد پريز‌هاي مدل ايران 2009 و ايران 2008 در طول مدت توليد در طي ساليان متوالي همگي داراي مكانيزم به روز شده و منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند.

اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه‌ها و به روزترين تكنولوژي‌هاي روز دنيا ساخته ميشود.

شركت صنايع فضل الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل ايران با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد.

مدل ايران 2009 و ايران 2008 با توجه به كيفيت بالا و طراحي منحصر بفرد و همچنين دوامي ماندگار داراي قيمت مناسبي براي مصرف‌كنندگان عزيز ميباشد. در ساخت اين نوع  كليد پريز از متريالي شامل پلي كربنات و ABS و همچنين فلز برنج و مس استفاده شده است.

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/03/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%DA%A9%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%85.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ايران اين ميباشد كه كليد و پريز مدل ايران همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند و تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد.

يا به عبارتي ساده‌تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز ايران در شكل ظاهري اين نوع كليد پريز‌ها ميباشد.

انواع كليد و پريز ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%88%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%A8%DA%98.jpg

كليد و پريز مدل ايران داراي چندين طرح متفاوت ميباشد. انواع كليد و پريز ايران به شرح زير ميباشد:

ايران اقتصادي 2009:

همانگونه كه از اسمش پيداست مدل ايران اقتصادي 2009 داري قيمت بسيار مناسب و ارزان ميباشد. كه در رنگ سفيد و كرم توليد ميگردد و شايد بتوان گفت از ارزان‌ترين مدل كليد پريز‌ها ميباشد، كه البته داراي مكانيزم با كيفيت ميباشد.

قاب رويه كليد پريز ايران اقتصادي 2009 سفيد و ايران اقتصادي 2009 كرم به مكانيزم پيچ شده و ثابت ميباشد. البته مي‌توان اين مدل رو به صورت مكانيزمي و قاب جداگانه هم تهيه كرد.

ايران 2009 رنگي (پينتينگ):

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%88%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%A8%DA%98.jpg

مدل ايران 2009 رنگي (پينتينگ) از كليد و پريز داراي قاب‌هاي رنگي هستند كه شامل چهار رنگ اصلي بژ، نقره‌اي، زغال‌ سنگي و زرشكي ميباشد. در اين مدل از مكانيزم ايران 2009 استفاده شده است با اين تفاوت كه قاب دور و قاب رويه اين كليد پريز‌ها قابل جدا شدن و تعويض هستند و قابليت تغيير و تركيب شدن با يكديگر را دارند.

مصرف كنندگان با توجه به طراحي دكوراسيون داخلي خود مي‌توانند تركيب رنگ جديدي از كليد و پريز را خلق كنند و كليد و پريز منحصر به فرد منطبق با سليقه خودشان رو ايجاد كنند و از آميزش رنگ‌ها لذت ببرند. كليد پريز ايران پينتيگ 2009 با قاب رنگ متاليك به فضاهاي مدرن زيبايي خاصي مي‌بخشد و همچنين داراي قيمت ميان رده ميباشد.

ايران 2008 (ترنسپرنت):

در طراحي مدل ايران 2008 ترنسپرنت از كليد پريز‌ها از يك قاب طلقي با جنس پلي كربنات مقاوم در برابر خط و خش و همچنين مقاوم در برابر اشعه uv استفاده شده است. اين مدل شامل رنگبندي‌هاي متنوعي از جمله ترنسپرنت قهوه‌اي، ترنسپرنت شيشه‌اي شفاف، ترنسپرنت صورتي، آبي، خاكستري و سبز و ياسي ميباشد.

از نكات قابل توجه در اين مدل ميتوان به اين نكته اشاره نمود كه در طرح ايران 2008 شيشه‌اي به لطف قاب طلقي شفاف اين قابليت وجود دارد كه كاغذ ديواري‌هاي متنوع مطابق با كاغذ نصب شده روي ديوار را در  قسمت  زير قاب طلقي شفاف اين مدل نصب نمود تا هماهنگي بيشتري در دكوراسيون داخلي رو براي شما به ارمغان بياورد.

از مدل‌هاي پر فروش اين طرح ميتوان از مدل ايران قهوه‌اي بژ و ايران 2008 شيشه‌اي نام برد.

ايران متال سيلور:

هماهنگونه كه مشخص است در ساخت مدل ايران متال از متريال فلز (آلومينيوم و سرب خشك و… ) استفاده شده است و جنس قاب رويه كليد و پريز كاملا فلزي ميباشد كه جدا از زيبايي بي‌نظير، مصرف كننده هنگام لمس كليد پريز حس فوق العاده‌اي (حس كيفيت، حس دوام، حس اصالت) را تجربه خواهد كرد. در حال حاضر اين مدل در چند رنگ: متال سيلور براق، متال سيلور مات، متال كروم تيره و متال طلايي و زيتوني توليد ميگردد.

همچنين شايان ذكر است ميتوان به صورت آپشنال و سفارشي در اين مدل كليد پريز متال سيلور كه به صورت اختصاصي و محدود توليد ميگردد از نگين‌هاي درخشان و براق استفاده كرد كه زيبايي خاص و دوچنداني به اين طرح  افزوده ميكند.

البته شايان ذكر است اين مدل جزو كليد پريز‌هاي گران قيمت و از سري كليد پريز‌هاي لوكس و لاكچري ميباشد.

 ايران 2009 فيلم پترن:

در ساخت و توليد مدل ايران 2009 فيلم پترن از طرح‌هاي خاص استفاده شده است كه در فضاهاي مختلف ميتوان با متريال‌هاي استفاده شده از دكوراسيون داخلي و محيط اعم از چوب و mdf و سراميك هماهنگ‌سازي كرد. تطبيق‌پذيري مدل ايران آن را براي انواع پروژه‌هاي ساختماني به گزينه مطلوب تبديل مي‌كند.

كليد و پريز ايران الكتريك مدل 2009 فيلم پترن، داراي چاپ ثابت و رنگ الكترواستاتيك ميباشد كه به صورت تكنولوژي فيلم پترن روي كليد و پريز‌ها ظهور ميگردد. كليد پريز ايران مدل 2009 فيلم پترن داراي تنوع طرح‌هاي متنوع از جمله طرح چوب – طرح سنگ – طرح كوبيسم يا هاشور و طرح سراميك ميباشد.

مي‌توان از قاب مياني با رنگ‌هاي بژ -نقره‌اي -زغال سنگي -زرشكي -سفيد و كرم  استفاده كرد كه با تركيب كردن اين مجموعه طرح‌ها و رنگ‌ها با يكديگر ميتوانيد كليد و پريز جديد منطبق با دكوراسون داخلي و رنگ محيط پيرامون خود خلق كنيد.

تمامي محصولات ايران الكتريك داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات رنگ ميباشدكليد و پريز ايران با ساختاري ساده و شيك با ظاهري زيبا مي‌تواند در محيط‌هاي اداري، منازل، ساختمان‌هاي تجاري، پروژه‌هاي انبوه‌سازي و غيره به كار رود.

خريد و قيمت كليد پريز مدل ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D9%88%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%88%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%A8%DA%98.jpg

جهت خريد كليد پريز مدل ايران و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاه اينترنتي ايران الكتريك مراجعه كرده و آنلاين خريدتون رو انجام و سفارشات خودتون رو ثبت و به صورت رايگان درب منزل تحويل بگيريد.

 

 

دوره آموزش طراحي لباس طرحستان

۲۴ بازديد

دوره آموزش طراحي لباس طرحستان

 

 به گزارش كلوب سالها پيش او دوستي داشت كه مانند Vogue براي چيزي شبيه بهشت ??بود ، جايي كه مجله را در بهشت ??خيالي خود ورق مي زد. دسترسي به اين مجله آسان است و به دليل اين جدايي دردناك و آن عشق آتشين ، پس از پيوستن ، مجله را كلمه به كلمه و عكس را براي عكس مي بلعيد.

دوخت سفارشي يا مدل برتر / توليد انحصاري

آموزش طراحي لباس  در اصطلاح آگوست كوتاه ، "آگوست" به معني طولاني و "Couture" به معني خياطي است. اين اصطلاح به معني "دوخت سطح بالا" است. همانطور كه از نامش پيداست ، اين نوع طراحي لباس به صورت سفارشي براي افراد خاصي مانند هنرمندان ، سياستمداران و افراد مشهور طراحي شده است. فقط افراد مشهور مي دانند كه از طراحان سفارشي خياطي استفاده مي كنند ، تعداد كمي از افرادي هستند كه به دلايل شخصي به يك تامين كننده سفارشي دوخته اند.

 

يادگيري طراحي و طراحي لباس يكي از آن روياهايي بود كه او حتي در خواب هم نمي ديد. به ياد دارم كه هميشه در مورد يك ترفند ، شايد يك معجزه صحبت مي كردم! براي او جريان ايده هاي ذهني روي كاغذ و عينيت بخشيدن به همه اين طرح ها ، بعد دوم با كمك پارچه هاي رنگارنگ مانند يك معجزه بود!

 

طراحي لباس چيست؟

طراحي لباس

آموزش طراحي لباس  شكي نيست كه هريك از ما خود را مركز جهان مي دانيم (حتي اگر آن را انكار كنيم). به همين دليل است كه او مي خواهد لباس ، كيف و كفش ما را منحصر به فرد و مطابق با خصوصيات بدني و علايق دروني خود كند. اينجاست كه هنر طراحي لباس ابرقهرماني مطرح مي شود ، شانه ام را تكان مي دهد و پلك مي زند: "نگران نباش!" من نتيجه درستي هستم. "

اگر هنر و وسعت او را با شاخه هاي پيچيده گوزن مقايسه كنيم ، فكر مي كنيم كه طراحي لباس قسمتي از شاخ است كه از هنر نقاشي و خياطي منشعب شده است. تركيب اين هنر با علم زيبايي كاملاً ناديده گرفته شد. طراحي لباس فرآيند ايجاد و جادو است. جادوي احياي پارچه هدف اصلي اين هنر طراحي يك لباس خاص متناسب با ظاهر ، اندام و علايق افراد است. هدفي كه طراحان مد علاقه زيادي به انجام آن داشتند.

 

آموزش طراحي لباس  طراح لباس

طراح لباس كسي است كه با استفاده از هنر نقاشي و تكنيك هاي دوخت ، طرحي جديد خلق مي كند. يك طراح لباس به تنهايي در هنر نقاشي و دوخت مهارت دارد ، او همچنين داراي ذهن خلاق است. او با ايده هايي از طبيعت ، عناصر فرهنگي و اجتماعي و حتي مفاهيم انتزاعي طراحي كرد.

براي طراح لباس حرفه اي ، ليسانس آموزش طراحي لباس  طراحي پارچه و لباس كافي نيست. تا حدي كه از مطالعه تاريخ و فلسفه هنر بي اطلاع است.

مجله ووگ

آموزش طراحي لباس اكنون كه اين احساس را براي شما دارم ، مي دانم كه شما حتماً يكي از اين هنردوستان را طراحي كرده ايد و به طراحي لباس و خواندن اين مقاله فكر كرده ايد. زيرا طراحي مد ، مانند هر هنر ديگري ، بدون نياز انجام شد. بنابراين اكنون كه از طرفداران دنياي رنگ ، طراحي و مد هستيد ، با اين مقاله به من بپيونديد. زيرا مي خواهم بيشتر در مورد اين زمينه هنري به شما بگويم و راه طراح شدن لباس را به شما نشان دهم.

 

مراحل طراح لباس به شرح زير است:

مراحل طراح لباس

1. ابتدا نيازها و سليقه هاي مشتري را بررسي كنيد.

2. طراحي لباس هاي مورد نظر به كمك دانش و هنر او و ايده اي كه در ذهن دارد.

3. با آگاهي از انواع پارچه ها ، بهترين نوع پارچه را با توجه به طرح انتخاب كنيد.

4. استفاده از الگوهاي اصلي طراحي بر اساس علم مدل سازي.

5. سرانجام مرحله اجرايي براي تنظيم Schlespard. به احتمال زياد مرحله دوخت توسط خود طراح به دست آمده است.

آماده پوشيدن / RTW

آموزش طراحي لباس  در اين بخش ، طراحي لباس با استفاده از اندازه هاي استاندارد و براي توليد انبوه لباس انجام مي شود. اين لباس آماده توزيع در بين مردم است. يعني همان لباس هايي كه از مزون و مزون فروشي خريداري مي شود. لباسي كه مناسب شما نيست و ممكن است افراد خاصي را ببينيد كه لباس هاي مشابه بر تن دارند. به ياد داشته باشيد كه اين امر ارزش هاي شما را كاهش داده است!

همانطور كه او گفت طراحان لباس هاي آماده از سايزهاي استاندارد استفاده مي كنند آموزش طراحي لباس  و به همين دليل اين لباس ها پس از دوخت پيشنهاد خود را ارائه كردند و تغييري اساسي ايجاد كردند. در اين قسمت از الگوهاي استاندارد ، چرخ خياطي و دوخت سريع

 

 

انواع بخشهاي طراحي لباس

انواع طراحي لباس

به طور كلي ، هنر طراحي لباس در دو قسمت اصلي استفاده مي شود:

 

1.

طراحاني كه در اين بخش كار مي كنند لباس هايي متناسب با اندازه مورد نياز شخص توليد مي كنند. جاي تعجب نيست كه برچسب قيمت براي اين لباس ها استفاده نمي شود. زيرا واضح است كه براي چنين مشترياني ، قيمت اهميتي ندارد.

شايان ذكر است كه در زمينه مد ، هر ساله با آغاز فصل جديد مد (ژانويه و جولاي) ، حداقل 50 نوع طرح لباس (از لباس روز و شب) براي مشتريان خاص به نمايش در مي آيد.

 

 

آشنايي با انواع درب باغ (جنوبي)

۲۶ بازديد

آشنايي با انواع درب باغ (جنوبي)

امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد. آيا شما هم با انواع درب باغ (جنوبي) آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟ درب باغ (جنوبي) هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فلزي. در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب باغ (جنوبي) آشنا كنيم.

درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند. البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي ويلايي هستند.

انواع درب باغ (جنوبي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين فرم دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي باغ فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب باغ (جنوبي)

ساخت درب باغ (جنوبي) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

 

انواع درب فرفورژه آهني (جنوبي)

شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب فرفورژه آهني (جنوبي) استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

زيبايي و تنوع درب فرفورژه آهني (جنوبي)

معمولا درب فرفورژه آهني (جنوبي) بايد زيبايي و تنوع در ساخت داشته باشيد. بيشتر افرادي كه ميخواهند درب فرفورژه آهني (جنوبي) را خريداري كنند در كنار عملكرد، بيشتر به ويژگي هاي زيبايي نماي آن اهميت مي دهند. اين درب ها در واقع تردد شما را به ويلا ممكن مي سازند و به همين دليل هم بهتر است كه علاوه بر زيبايي به كيفيت آن نيز توجه كنيد.

معمولا اينطور گفته مي شود كه خريد درب فرفورژه آهني (جنوبي) نسبت به خريد درب هاي ديگر سخت تر است. شما بعضا ميخواهيد براي خانه خود اين درب ها را خريداري كنيد و شايد بخواهيد ويلاي خود را با دربي زيبا مزين كنيد. در اين حال بايد دقت داشته باشيد كه خريد اين نوع درب ها به شما اجازه مي دهند كه همزمان با زيبايي امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد پس بهترين راه اين است كه هر دو مورد را در نظر داشته باشيد.

به طور كل اما تنوع درب فرفورژه آهني (جنوبي) بسيار بيشتر از تنوع درب هاي معمولي است. اين نوع درب ها با اينكه در جنس هاي مختلفي مانند چوبي و همچنين آهني ساخته مي شوند اما به شما اجازه خواهند داد كه همچنان هم زيبايي و هم تنوع خانه خود را حفظ كنيد.

دوام درب فرفورژه آهني (جنوبي)

شايد تصور كنيد كه تنها انواعي از درب فرفورژه آهني (جنوبي) امنيت را براي شما ايجاد خواهد كرد كه آهني است و نوع چوبي آن شما را دچار مشكل خواهد كرد. در اين حال نكته اي كه بايد بدانيد اين است كه اين نوع درب ها اگر از نوع چوبي باشند باز هم براي شما ايمن خواهند بود  و هيچ تفاوت خاصي از نظر امنيتي ندارند. اينكه شما بتوانيد دربي را خريداري كنيد كه دوام بالايي دارد در عين اينكه كار شما را براي سال هاي بعد راحت تر خواهد كرد، به شما اجازه مي دهد كه امنيت را نيز فراهم كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

تعمير تلويزيون در شرق تهران با سرويس تي وي

۲۵ بازديد

تعمير تلويزيون در شرق تهران با سرويس تي وي

تعمير تلويزيون در شرق تهران از جمله خدماتي است كه نمايندگي سرويس تي ويservictv.ir  در چهارچوب تعمير تلويزيون به كاربران ارائه مي كند. براي هرچه بهتر انجام شدن فرآيند تعمير تلويزيون ، جمعي از كارشناسان اين مركز مراحل آن را بر عهده گرفته اند. همينطور با توجه به ساختار تلويزيون ، ابزار و تجهيزات پيشرفته اي براي تعمير اين تلويزيون به كار گرفته شده و به اين صورت، هرگونه اشكال و اختلال در عملكرد آن برطرف خواهد شد.

راهنمايي تعمير تلويزيون

اگر بگوييم تلويزيونهاي همانطور كه در بخش فروش تافته اي جدابافته مي باشند در بخش خدمات و تعميرتلويزيون هم جايگاه ويژه اي دارند اغراق نكرده ايم. در بخش مدل كد تويزيونهاي ال اي دي با پيشوند KDL و KLV شروع مي شود و با سايز تلويزيون برحسب اينچ ادامه پيدا مي كند و بعد سري ساخت و ورژن توليد قيد مي شود. براي نمونه KDL-46EX520 تلويزيون LED در سايز 46 اينچ و سري ساخت EX و ورژن 520 از اين نمايندگي است.

در بخش تعمير تلويزيون مدل تلويزيون بسيار مهم است چون هر مدل تلويزيون مشكل هاي متداول خود را دارد. پس بايد قبل از تماس با نمايندگي تلويزيون اول مدل تلويزيون را از قاب پشت تلويزيون بخوانيد. اگر نتوانستيد مدل را از روي تلويزيون بخوانيد مي توانيد از دفترچه راهنمايي تلويزيون و يا كارت ضمانت كمك بگيريد. يك بخش از كارت ضمانت مربوط به مدل تلويزيون است.

تعمير تلويزيون در محل

تعمير تلويزيون در محل يكي از خدمات تخصصي ارائه شده در نمايندگي سرويس تي وي است كه در راستاي رضايتمندي مراجعين و آسايش هموطنان گرامي به دست نمايندگي از مهندسان متخصص و كارآمد اين زمينه انجام مي پذيرد.

نمايندگي تلويزيون سوني يا ال جي و سامسونگ سرويس تي وي با كمك گسترده ترين گروه ارائه دهنده سرويس در محل و همينطور مجهزترين نمايندگي تماس با خدمات متنوع اين مركز در خدمت همه هموطنان ارجمند است. شما كاربران گرامي مي توانيد درخواست خود مبني بر نياز به استفاده از سرويس در محل تلويزيون را از طريق يكي از راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت ثبت كنيد. متخصصين ما بلافاصله بعد از تماس شما به محل موردنظر ارسال شده و عمليات مورد نياز را شروع مي كنند.

تعمير تلويزيون در شرق

سرويس تي وي نمايندگي تخصصي تلويزيون در سراسر شرق نمايندگي هاي را ايجاد كرد است تا همه كاربران جارو برقي براي تعمير تلويزيون در شرق به راحتي به كارشناس متخصص دست يابي داشته باشند و با خيال راحت تعمير تلويزيون خود را به ما پسپارند.

نمايندگي تلويزيون سعي كرده كه در همه مناطق شمال جنوب شرق و شرق شعبه ايجاد كند تا همشهريان گرامي در سريع ترين زمان ممكن به كارشناسان تلويزيون دسترسي داشته باشند و فقط با يك تماس در كمترين زمان ممكن تعميركار تعمير تلويزيون در محل شما حضور پيدا كرده و اشكال تلويزيون شما را حل كند.

چند سال قبل در شرق براي تعمير تلويزيون بايد تلويزيون را با خود حمل مي كرديد تا يك تعميرگاه مناسب براي تعمير تلويزيون پيدا مي كرديد تا تلويزيون شما را تعمير كند. گاهي اشكال تعمير تلويزيون با اين مرحله همه نمي شد و بعد از پيدا كردن تعميرگاه تلويزيون ممكن بود قطعه مورد نياز در اين تعميرگاه موجود نباشد و تا پيدا كردن قطعه بايد منتظر مي مانديد.

 

نمايندگي هاي فعال در شرق

خوشبختانه امروزه سرويس تي وي با داشتن نمايندگي هاي متعدد در سرتا سر شرق اين شرايط را ايجاد كرده كه شما با تماس با سرويس تي وي تعمير تلويزيون در محل انجام شود و نيازي نيست كه براي تعمير تلويزيون خود تلويزيون را از منزل خارج كرده و دنبال نمايندگي تلويزيون بگرديد.

سرويس تي وي با داشتن چندين نمايندگي در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، شرق اين شرايط را به وجود آورده كه تعمير و سرويس تلويزيون شما به سرعت انجام شود. شما مي توانيد براي خدمات دوره اي تلويزيون خود با نمايندگي تماس بگريد و در خواست سرويس دوره اي كنيد تا از مشكل تلويزيون شما پيشگيري شود.خدمات دوره اي شامل تميز كردن گرد و غبار تلويزيون و تعويض قطعات فرسوده برد پاور است.

تعمير بك لايت تلويزيون

تعمير بك لايت تلويزيون در نمايندگي تلويزيون توسط مهندسين و متخصصين ارشد اين مركز صورت مي گيرد. كارشناسان اين واحد براي انجام هرچه بهتر تعمير بك لايت، از تلويزيون هاي پيشرفته و جديد استفاده مي كنند.

بك لايت تلويزيون را مي توان نور پس زمينه تصوير دانست و با خرابي بك لايت تصوير سياه مي شود. عوامل مشكل بك لايت را مي توان استفاده از تلويزيون با حدبيشتر نور دانست. يك ديگر از عوامل مشكل اين قطعه عمر آن است كه تقريبا بين 3 تا 5 سال است و بعد از آن بايد تعويض شود. تعويض بك لايت در بيشتر مواقع در منزل و محل شما صورت مي گيرد و نيازي به حمل تلويزيون به تعميرگاه نيست. اما در بعضي از مدل ها بك لايت بايد با ابزار خاصي تعويض شود كه بايد در نمايندگي انجام شود.